Zzzz

jag är nog inte sjuk, bara slutkörd kanske. sover och sover, hade nog kunnat somna sittandes i skrivande stund. ska sova ut inatt så jag är fit for fight på jobb hade jag tänkt. men först är det van veeteren. den stora utmaningen är att hålla mig vaken tills det börjar. sen är det att hålla mig vaken genom hela filmen. får se hur det går.

ska ta och dricka ett glas med brusvitaminer med passionsfruktsmak. få en kick, som mamma sa. tror inte på konstgjorda vitaminer egentligen men värt ett försök.

"jag har jättemånga filmer, för jag är med i en bokklubb."
jag säger så bra saker ibland.

footloose om 5 days.

Kommentarer
Postat av: taip

ooh, bara fem dagar :D så snabbt de har gått.

2007-12-02 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0