tänd ett ljus

idag har jag suttit i telefonkö för att betala min resa. blev sjukt irriterad. blev utslängd ur kön helatiden. och ingen fin musik kunde dom kosta på sig att spela i mitt öra heller. men jag kom fram och fick reda på att man inte kunde betala med mitt kort så jag fick ta pappas. så är skyldig honom några tusen nu. så mycke har jag aldrig vatt skyldig nån.

sen sköljde en sån julkänsla över mig och jag började slå in de första julklapparna. blev dock trött efter fyra st men har kommit en bra bit på vägen. har bara två paketer kvar och köpa också.


Kommentarer
Postat av: taip

de va väldigt fina.. så fint kommer du inte få av mig haha

2007-12-13 @ 00:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0