oh happy day

ja jag sääger då det (suck!). det är bättre att hålla sig till att skriva om sig själv, som det ego man är, eller om något ointressant som hände på jobb som ändå ingen bryr sig om. då blir ingen upprörd.

irene sa till mig idag att hon vatt på studiebesök på svt med det hemmet hon bor på. och det var jätteroligt! sa hon. sen fick hon också reda på att måns zemleröv skulle vara på tv ikväll och detta fick jag absolut inte missa. sen skrek hon halvvägs ut "glöm inte att kolla på måns ikväll" (ja hon kan ju inte veta om jag hade glömt det på 30 sekunder.)

jag vet inte om jag vågar berätta för henne att jag ska se självaste zemlan live på lördag. hon blir kanske avis.
footloose - 3 daays

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0