ny mobil, nya cidersorter

vem ska få det första samtalet från min nya mobil?

jag förstår mig inte på bowlingregler. hur kan man få mer poäng om man gör en spärr än om man rullar in en strike? för mig en gåta. jag har iaf övat två timmar bowling nu innan nyår. dock inte i klänning och med sprit i blodet. men vad kan skillnaden va? det rosa klotet är på min sida.

tycker dom ska göra om systembolaget i stp. det är boring där. vi åkte till lund, jag visade mitt legg innan hon fråga, men inte fick jag nån jävla present! tur jag har fått typ 20 st av sara.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman, poängen för srärren eller striken beror på vad du kastar i kastet efter... Får du bra där får du bra poäng för striken osv..

Sen är legkampanjen förmodligen över så därför fick du inga karameller, men jag är stolt över att du visa leg! :D
Puss puss

2007-12-29 @ 08:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0