min bästa väns bröllop

igår var min syster på sin bästa väns bröllop. men detta bröllop var inte riktigt som i filmen utan det handlade om att en 19årig tjej äktade sin 23åriga man. min syster lånade min klänning, den jag ska ha imorgon, och hon såg helt jävla strålande ut. det ska jag också vara imorgon.

- träffade du någon kille?
- ja (hihi) men han hade flickvän
- jaha (besviken)
- meen det verkade inte han bry sig om!

okej det fanns kankse vissa likheter med filmen. hmm...

idag har jag meckat inför gothia. fått tag i alla små grabbar utom 3. men jag orkar inte snacka mer i telefon nu så jag ringer dom imorgon el nått.

jag ringde även marcus och vi snackade nog i en timme om australien osv. massor jag måste få veta. jättebra med deras hjälp. så känner jag mig itne lika lost. min betalning för all hjälp får bli att berätta om allt som hänt när dom varit borta. marcus kände att han missat en massa.

på tal om lost så ska jag och challan glo på lost snart. jag fick 3 säsonger av det i julklapp. äntligen!

här är elita på nån bild i nån norsk tidning, är inte hon till hö hon som var med i bb förra säsongen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0