memoarer

efter cirka 2 minuters övervägande så bestämde jag mig för att i framtiden ska min blogg bli bok. ska sammanställa alla inläggen i inbundet tillstånd och på första sidan ska det stå "till joejoe". titeln är ännu oklar. joe tyckte något med einstein, men det speglar kanske inte innehållet direkt. så i framtiden kan alla nära och kära förvänta sig mina memoarer i julklapp.
folk på aftobladet.se frågar sig "vem i hela handeln kan man lita på?" ja jag sääger då det, lita bara på dig själv!

så många kunder som skulle skoja till det om köttfärsen idag och louise som inte såg på tv igår satt där och skrattade på det där viset som hon gör när hon inte förstår. maria uppdatera mig som tur var. säger någon det till mig imorgon ska jag svara "lite skit rensar magen"
dom skulle bara veta vad vi äter i lunchrummet. utgånget pålägg, sega gräddbullar, gammal choklad och sega chips. allt går ner med lite mineralvatten. men vad gör det om 100 år? (som ugglas kompis 87an uttrycker sig)

Kommentarer
Postat av: taip

haha jag lovar att köpa den, om jag får den signerad

2007-12-07 @ 10:02:01
Postat av: Bira

Ego girl är den ENDA boken jag har läst klart i hela mitt liv. Riktigt bra faktiskt:) ses om ett par timmar. pusskram

2007-12-09 @ 10:55:01
URL: http://biiran.blogg.se
Postat av: Bira

Ps. Om du ville veta alltså! hahahaha

2007-12-09 @ 10:55:57
URL: http://biiran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0