louise

skriv ditt namn med lillfingret: louise
skriv ditt namn med armbågen: louiiosder
skriv ditt namn med pannan: loiuy7 ioswer
skriv ditt namn med foten: lölouiossde
skriv ditt namn med näsan: louise
skriv ditt namn med munnen: louise

idag satt jag på bråhög med bråhögshängen aka jameshängen och åt jordgubbsyoggi. gör det officiellt mig till ett häng nu?

vill passa på och gratta joejoe till hennes strike idag. själv blev mitt rekord 97, så inte riktigt 100, men det tar vi på nyår med ett antal promille i blodet.

Kommentarer
Postat av: taip

klarade du de munnen? haha skillat!

2007-12-13 @ 00:09:44
Postat av: taip

in i mina näsborrar? haha, om man gjorde de så har jag nog tatt bort den :)

2007-12-13 @ 00:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0