kärlek i december

Fiskarna

December bjuder på härlig kärleksglöd. Allra bäst blir månaden för dig som har en fast partner, ni kan hitta nya djup hos varandra. Kanske också en ny gemenskap. Detta är också en månad som drar fram gamla minnen, vanligen på ett bra sätt. Även gamla konflikter går att belysa, bearbeta och läsa. För dig som är singel finns det många möjligheter men du bör undvika att flirta med någon i vänkretsen. Visserligen kan det bli romantiskt men det kan också kosta dig vänner på ett oväntat sätt.

Bästa chansen: Kräfta, Jungfru, Vattuman.

Bästa stället: Bland likar.

Bästa datumen: 15-16/12.

image148
alltså har jag en chans hos charlotte(jungfru), men sen står det att jag inte ska ge mig på en vän. hmm.. sen undrar jag var det där stället likar ligger. ska det googlas? jag undrar också vad som kommer hända 15-16 dec... då är det lagfest. hum. kanske då jag hookar challis.

tänk först, handla sen.

Kommentarer
Postat av: joejoe

Jag är kräfta så jag kanske också ska passa mig för dig? hehe :)

2007-12-11 @ 12:45:01
Postat av: taip

haha, time will tell!

2007-12-11 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0