kalla mig grå

- var har ni snöskyfflar?
- där borta.
till vilken jävla snö? julen är grön i år.

är man kändis i stp om man inte längre kan gömma sig i privata kläder?
- du jobbar väl här? var har ni julettiketter?
jag har märkt att på senaste tiden har jag köpt mycket grått. hittade en grå klänning. dom hade den i nån konstig röd/rosa med. jag tänkte ja jag får väl ta den röd/rosa, kan ju inte bli för grå. men den va nog inte riktigt min färg. tyckte den framhävde konstiga drag hos mig haha. (börjar tänka som mamma-ann haha) så till slut köpte jag den grå. sen hittades efterlängtade grå benvärmare. kan det vara att jag har en grå period pga att det är depressionstider? nä donno!

samtal till mor från affär
- hej har ni köpt vantar till mig i julklapp eller?
- eeh.. vadå då? eeeh?
- ja för jag har hittat nånna jag vill ha så om ni kan lämna tillbaka dom ni köpt?
- ja.. suck! okej vi har köpt vantar.
- okej
- köp dom då så får du pengar sen.
- ja ni får packa in dom med.

ska vaccinera mig imorgon. jag är rädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0