hejdå sverige

framsidan på min bok hade kunnat vara en nakenbild som gynning och rosing har på sina. men vem vill vara en copycat? jag har bestämt mig för att min bok ska vara unik och därför kanske en bild från bad teste festen är bra.

varför är det bara jag som vill ha maskerad? bara jag som kanske vill fly från mitt jag in i ett annat jag. nä, jag vet pillan är med mig och jag kan nog få med mig levandejag också om jag lockar med att hon får klä ut sig till prinsessa. ;) jag själv väljer mellan zigenare ala esmeralda eller pirat ala depp.
    

15927+200+250+ kostnader för vaccination = minst två månader i australien och thailand. here I come!


Kommentarer
Postat av: taip

ooh, de är min depp-bild ju :) men ine kul med maskerad om man ska ut sen...

2007-12-07 @ 13:52:23
Postat av: pillan

ååh jag ville ju med till thailand och australien.. haha nej men då får det ju vara hemmafest natten lång. jag vill också!

2007-12-07 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0