gross grossie grossen

fick ett brev. det var från företaget med rödkålen som jag åt med spik i. det innehöll ett brev från typ deras chef där han bad om ursäkt för mitt obehag och att han tyckte jag vatt trevlig i telefonen. sen fick jag 200 kr presentkort på ICA. haha lite komiskt. =) ska smyga in där undercover (där får vi ju inte handla) och handla av pernilla en dag.

idag bevittna jag ett kärt återseende. en styck kund handlade. sen kom en styck kund efter. vi kallar han kunden roger. när roger står och packar ner varor så noterar jag att han står och stirrar lite obehagligt på kund nr ett. sen säger han lite försiktigt
- eehm linda...? linda nilsson?
- näää! roger?!
- det var inte igår.
- nä, måste varit i nian senast
- ja. vad gör du nuförtiden.
(osvosvosv)
lite sött. dom va kankse 40 bast. long time no seen.
innan stängning kom en glad trio på tre prydliga damer i 45årsåldern in. de gick och skrattade genom butiken. sen kom dom till min kassa. flamsandes som 12 åringar. käkade lösgodis ur påsen innan de betalat och när de kom fram till mig stank dom sprit. det är måndag idag. vad händer med världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0