grodan boll

visste ni att en 12årig kille och en 15årig tjej i stp har gått och blivit föräldrar? im in chock! jag visste att folk som är 12 ibland har sex nuförtiden men detta var nog något av det sjukaste jag hört! det slår ju bröllopet med hästlängder. (challan informera mig om att detta var yesterdays news, men det är som vanligt. jag får veta allt sist)

min samling med filmer har utökats.
djungelboken
deraled
4 st morden i midsommer
8 st barnen i bullerbyn
typ alla singstar skivor

jag vet någons barn som kommer vara lyckliga.
 
här kysser hon sin groda och här har hon sina prinsar
vissa är lucky bastards.

nu sitter jag här flätad och dove summerglowad, janet flätade mitt hår i två inbakade. så sjukt skönt när hon pillar i mitt hår. (ja eller vem som helst som gör det) och så brun som vissa andra blir av dove blir jag väl inte men sånt är livet.

vi är på 6e avsnittet i säsong tre.

Kommentarer
Postat av: taip

deraled? vilken är de?

2007-12-31 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0