en ledig helg

kanske borde skriva nåt idag med. inget relevant att skriva men närfan har jag det? jag skriver lite här för att kunna läsa detta när jag blir gammal. (i inbundet tillstånd som sagt)

igår storhandla vi på grossen, 20%aren såklart. över 6 lax stanna det på osså 1300 spänn i rabatt på det. köpte mig mr hippo. jag älskar honom, han är så len så jag kan inte sluta smeka hans päls. man kan pilla han i näsborrarna också. näsborre, det är ett roligt ord. jag ska fota han en dag.

idag har jag och mor varit hos mormor och morfar. jag jobbar hela julen så jag hinner inte träffa dom så jag ville lämna min julklapp och snacka lite skit. dom är så söta. mormor berätta om när mamma var med en kompis i grekland i två weeks så fick inte mormor mens för hon oroa sig så mycket. (så jämförde hon med mina 2 månader då). 

sen berätta hon om när hon var liten så var hon rädd för sin morbror så hon gömde sig alltid bakom en bokhylla när han var på besök. när hon berättar detta sitter morfar och visslar i andra soffan (lagom intresserad av vad mormor säger). sen utbrister han "men! kan vi öppna julklappen nu?!" *gapflabb* men det fick han inte för mormor. sen visade jag morfar hur man ändrar till svensk text när man ska kolla på dvd. han har fått vår gamla.
imorgon ska jag befinna mig i servicedisken 7-15 med en tomtemössa på huvudet. du kanske tror dom har tvingat mig att ha den, men nej, då känner du mig inte riktigt. tomtemössan var min egen idé och min chef vet inget. (dom lär inte visa sig där imorgon ändå) så har du glömt att köpa prinskorv kan du ju titta förbi, men jag garanterar inte att där är någon kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0