en jul på grossen

7-15 igår ja. somnade i soffan hos min faster. det var skönt.

idag va de 10.30-18.15.  varannan kund beklagade sig och sa det var så taskigt att jag skulle jobba på juldagen. men vafan gör du här och handlar då tänker jag? ser ledningen att ingen handlar på juldagen kommer vi ha stängt nästa år. nu bler det inte så. men då ska jag inte jobba där ändå.

"hade vi inte haft öppet, hade ingen kommit"

onsdag - 9-18.15
torsdag - 9-15.15
fredag - 16-20

om någon vill komma och muntra upp mig med (jaaa jag vet inte!) en extra julklapp kanske? så vet ni var ni hittar mig.

nu ska jag käka och på bio sen, ha så kul ni andra som ska ut och skaka rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0