efterlysning

lundahl - ehm.. jag har nog gjort nåt dumt. visste inte emmie om att du ska åka iväg?
jag - oj, nej de har jag glömt berätta.
lundahl - ja men hon vet de nu.

efterlyses: en seriös tränarvikarie i cirkus 2 månader som inger respekt och är över 18. helst kille. grabbsen sköter sig ganska bra själva men behöver en fast punkt. är du stabil? ansökan kan skickas till min mejl.

igår bowla vi, grabbsen och jag. och jag tror jag käkat för mycke spenat för oj som jag butcha! julklapp fick jag också =)
citat från elita löfblads blogg:
"Det är helt otroligt att alla kassörskor orkar vara så trevliga med tanke på all stress. Det är faktiskt beundransvärt tycker jag."
jag tar åt mig, jag är beundransvärt trevlig indeed.

det var ett old par som kom in på gross en dag. de höll handen. släppte inte förrrän den ene skulle ta en korg. kärlek. old kärlek. ja suck! jag tror på kärleken fast den kanske inte tror på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0