chef

igår på jobb fick jag the lapp! den där lappen man har när man är chef. man bestämmer vad alla andra ska göra. "louise, vad ska jag göra nu?" jag klarade det bra. med tanke på att 4 kassor. fyra stycken kassor! skulle stänga samtidigt och gå hem. klockan sex, då alla handlar. men inte blev det panik för det. louise tog det piano. "du gör så, du stänger nu, gå du på rast."

sen skulle jag låsa upp kassaskåpet för första gången. det gick bra.. men inte att låsa. nyckeln fastnade!
oooojsan. så nyckeln satt fast i kassaskåpet hela natten. bra dääär.

idag har jag fått göra glidarjobb eftersom jag höll på att svimma två ggr. marie tror nog att jag har anorexia, det får du gärna säga till henne att jag inte har linda! paula trodde jag va bakis men jag drack bara 4 öl igår. lena tror jag är överarbetad och stressad för jag har så mycket i mitt liv. jag måste sluta grubbla och lära mig att be om hjälp. (nyårslöfte?)
stanstad 6 - 2 bara =) det var vacker innebandy, klaff-klaff, och det är jag som lärt dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0