blubb blubb

jaha! så ska vi (skåne) drunkna om sju år säger nån forskare. great! jag vet var jag ska fly iaf. inte vänta in i det sista tills det är försent som judarna under andra världskriget. nä man måste inse fara, och fly dirr innan man dör. mig hittar ni i boden. (långt upp åt helvete) tänk att ales stenar och glimminge hus ska bli gäddornas nya boningar täckta av alger. oh lord! varför spraya folk håret så mycket på 80-talet? I blame them!

kan inte hjälpa det men ibland så tänker jag lite syndiga tankar om zemlan som han såg ut i footloose. är jag svag för badboygrejen?
kunden har ALDRIG rätt! så är det bara.

Kommentarer
Postat av: taip

ja men de är jag absolut villig att ställa upp på! haha

2007-12-18 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0