var är du?

igår va det min namnsdag. mamma och pappa sa grattis på morgonen. senare på dagen fick jag ett grattis-sms av ida =) kul överraskning! sen ringde mormor och morfar. namnsdagar är ingen big deal, varför har vi dom ens? jag bestämde mig iaf för att fira den lite för en gångs skull och köpte kinamat och en bakelse till mig själv =) haha eller var det bara en ursäkt att köpa bakelsen.

jag har äntligen fått en tränarkollega, en riktig kollega. det ska bli skönt att ha någon att luta sig mot och som kan hålla i det på allvar när jag inte kan vara där. han heter mattias och är 84a och spelar i herrarna. perfect! han kommer sätta respekt i pojkarna. han kan nog tillföra mycket kunskap som inte jag kan ge dom. allt meck och så som är det riktiga jobbet runt kommer jag säkert fortsätta göra själv för jag litar bara på mig själv att jag gör de rätt haha. btw är han snygg också.

ikväll ska jag och ola på bio, äntligen ska jag få se min harry potter =) loggade in på datorn i morse för att boka. då skriver minitapani till mig. hon ska börja på älskade spyken imorron. men behövde hjälp att hitta dit. jag försökte mig på en beskrivning men ändrade mig och började rita en karta i paint istället. hon lär inte gå vilse nu! fast inne på spyken är det annat, kan inte rita någon karta till det direkt. får förklara systemet för henne en dag. men hon lär sig snart var blommorna står osv =) haha
SPYKIST- FÖR ALLTID


var är min prince charming? alla har väl fått en sån, eller har gud skitit mig kanske. skulle inte förvåna mig. så dum som jag är mot han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0