utbildning på jobb

har inte skrivit på länge. det beror på att jag tycker mina inlägg här har varit lite deprimerade på senaste och vill inte att folk ska läsa sånt. därför skriver jag inget sånt personligt idag om vad som hänt.


tack sebastian.

mamma och pappa är hemma. världens bästa föräldrar. känns skönt att kunna berätta sanningen för dom och de stöttar en, fast jag vet att jag gjorde fel. de sa även att de va stolta över mig, och det är ju något alla barn vill höra. =)

hörde mamma, pappa och deras kompis som är här snacka om någon kväll på gran canaria innan. pappa säger "...och som jag spydde!" så fråga jag om han vatt så full att han spytt. men nä han hade blitt sjuk och därför hade mamma "varit tvungen" att dricka upp hela deras vinare dom beställt in på mindre än en halvtimme. och sedan kunde hon inte gå hahhah så full har jag aldrig sett min mor, synd jag inte va där.

det är himmelskt skönt att klia på myggbetten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0