slav med dubbel lön

jävla gubbjävel! (vilket va ett av dom första meningarna jag lärde mig på teckenspråk) men sån stinkande äckelpotta! försöka ragga upp mig. dela taxi? nä jag bor i trellehulla haha USH tillslut gav han upp. fast jag hann ringa nödsamtal i fickan. vet inte till vem men slog ett snabbnr. fall i fall liksom. tror jag slog in nr 4.

- igår kväll va han snygg... men i morse va han inte de.

helena tar på sig en huvtröja och drar upp den. vi ska på fest på linero, fast jag ska med bussen.
- nu känner jag att jag riktigt smälter in.
fast det var nog mest inbillning, fast man smälter nog in lite med gangsterlooken där ju. bara fakta. men hon ksulle aldrig smälta in helt med sitt söta tryne. jenny hade dock en annan image.
- jag ser mer ut som en sån där... sån där..
- hora?
-näää! gangsterbrud!

   

vi kom fram till att sex nog handlar mest om tjejen. det är ju tur att vi e tjejer då. lite ego kankse?
nu åker dom snart =( nästan... synd.

jag gillar angelica starkt. hon är jätterolig. de e  bra att hon e en myglare haha. fick veta allt möjligt skit som henne idag, härlig tjej. lotta med! så idag va de bland annat sex, silikonbröst, bebisar och korkade kunder (som vanligt) som va samtalsämnet i service. vad det blir imorron återstår att se.

det mesta går faktiskt jättebra. men endån mår jag inte hallon. var ligger felet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0