korv med bröööd

kan fortfarande inte släppa den jävla gubbjävelen som skällde ut mig på jobb. skrek att jag va dum i huvet och att jag skulle hålla käften. vem gör så? ingen uppfostran för fan. men tydligen så är han störd på riktigt sas det. lena brukar gömma kniven i frukten när han kommer och ska handla. det säger ju en del. jag vet att jag inte "får" men jag va tvungen att svara tillbaka, så många svordommar i samma mening har han nog aldrig hört innan. äckligt lukta han med. chefen var ju inte där men hade han varit det hade han vatt på min sida, de e han alltid. men jag klara det ganska bra själv. Kunden har alltid fel, är mitt motto. =)

inventering idag... och imorron. palla! tråkigaste som finns. imorron ska man infinna sig kl 7 för att fortsätta. suuck!

jag gjorde en linda idag, eller sara. vet inte vem. men jag fota mitt "gotte" haha som bestod av gröna vindruvor, 4275 och galia melon, 4326 och anannananas 74430. mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0