imorgon är jag glad!

vaknade i morse på min lediga dag av att mobilen ringde. sebastian hade tråkigt, synd om han men jag sov faktiskt. men vad gör det! jag borde ändå vakna då.

hämtade posten, en fet telefonräkning till louise persson. =( skärpning.

sedan gick jag och slöa någon timme för att sedan sätta i mig 6 kanelbullar och bege mig till MF! som mina pojkar så coolt kallar det. (malmöfestivalen för er mindre coola) där skulle jag inhandla den efterlängtade porslinsdockan. men det var inte samma som på julmarknaden =( men två dockor blev det ändå! jättevackra. det började regna och jag som brukar ha med mig paraply hade ju inte det! så jag gick in på lindex och dom hade ett kvar som jag fick lite billigare. hittade en tröja på MQ med, skön som fan. jävla impulslöp.

sedan gick jag till olas jobb och hängde med honom någon timme. vi kom fram till att det var typ 10-11 mån sedan vi träffades senast. fanemig sjukt! en sån viktig person i mitt liv. men det kändes som vi träffades igår. det är det få man kan känna med. tur telefoner finns.


"du luktade precis som när vi träffades"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0