ett telefonsamtal

på msn heter folk "heeelg!" "jäää helgen är här" " båstaaaad wooho"
det heter inte jag. nä för jag ska jobba heldagar fredag, lördag, söndag... nästa vecka bler det iaf halvdagar. längtar tills dess. =)

imorron ska jag och jenny se simpsons filmen =) jippi

jag brukar va ganska bra på att peppa mig själv. och lura mig själv.  jag lurade mig själv på rhodos när jag tyckte jag inte var nöjd med hur jag såg ut tex. lyssnade lite på Im so lucky lucky nana lovely lovely nana och sedan gick allt galant! jag lurade även mig själv när vi sprang milen igår. haha intala mig att de va över bakom varje krök tills jag trodde på det. och så höll jag på. försökte även lyssna på texterna till varje låt i lurarna för att underhålla mig. men hade inte klarat det utan madde och johanna. tiden slutade iaf på 1h och 13min. jävligt stolt över mig själv! och idag har jag ont från höfterna till fötterna, men jag klagar inte, nejdå. push it to the limit tänker jag på när jag tänker på detta.

22:53 ska jag tvätta ur färgen ur mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0