det var en gång en flicka...

ensam hemma! när jag vaknde i morse så kändes det så ensamt och tomt, fast jag ofta vaknar i ett tomt hus. men nu känns det sjukt skönt. sitter och trycker i mig mackor och baconchips och tittar på project runway. de e sjukt kul! men lite käss att jag vet vem som vinner, tack vare ellen.

jag undrar varför hef valt just dom tre tjejerna som sina flickvänner... vad är det speciella med dom? han har tusen brudar runt sig. en intellient och lite plöfsig, en atlet och en mamma.

jag vet att fast jag säger jag inte ska trösta dig när du ringer och bölar igen så kommer jag göra det. so week. men innerst inne tycker jag att du får skylla dig själv, tredje gången för fan.
(haha precis nu när jag skrev detta så rinde de så jag trodde de va du, men de va det inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0