värsta fixar-pappsen

Hur glad blir man inte när man vaknar av att fåglar kvittrar och när man öppnar ögonen så ser man att hela rummet är fyllt med solljus. =) Jag gick dirr ut och la mig i en badenbaden. Pappa strosa runt omkring mig och meckade med sitt trädgårdsgrej. Helt plötsligt började han klippa häcken haha. Min lugna stund i stolen avbröts helatiden av pappas mobilsignal, den ringer i ett fast han e ledig. Suck! "Stäng av skiten" sa jag. Men det gör han inte, människan idag är för beroende av den där saken. Jag stänger aldrig av min heller, bara ljudet isf.

När jag låg där och blev fräknigare och fräknigare kom jag på att jag glömt lämna in mina nerslitna skor till omklackning. Så jag åkte ner dit och lämnade in dom. Glad var jag. Det luktar äckligt inne på Mickes klackbar i Stp. En fet tant reser sig och kommer fram till mig, hon skrattar och typ frågar mig vad jag gjort med mina skor i en elak ton. jag bler sur och svarar inte. Vad e de för service? Håna kunden. Snart kommer Micke i egen hög person och föser tanten ur vägen, som nog är hans fru. Han var trevligare, säger inget om att mina skor gått för många steg. När jag gick därifrån var jag inte glad längre. Dit ska jag aldrig gå igen.

Jag sitter här fast jag känner mig sjukligt stressad, inte packat något än inför Göötebooorg. Packlista har jag dock gjort en, alldeles för lång. Ångest. Hur ska jag hinna? Ska till jobb om 2 timmar.

Nästa vecka är festen med stort F. Fattar inte hur jag ska hinna det heller. Kommer hem tisdag, onsdag ska jag på sminkning på Makeup store =) och sedan ha match. P93 vs. Släkt&vänner. Ska bli roligt! Men sedan är det torsdag och då ska hon jobba till sju, sedan på midda med laget kl sju. =/ Hur jagnu ska hinna det. Sedan ska hon förbereda lokalen inför festen och på fredagen jobbar hon till halv tre. åååh. När jag tänker på nästa vecka så mår jag inte bra alls. Men får tänka på Gbg och oroa mig för det andra när vi kommit hem. Jag låg och gnällde lite i solen och tillslut sa pappa att om jag bara skriver ner vad som ska göras så fixar han. =) Lite mindre ångest då. Tur man har värsta fixar-pappsen! =)



Nä, nu får jag ta tag i packningen.

Kommentarer
Postat av: annica

tomas is the män

2007-04-27 @ 17:42:22
URL: http://annicu.blogg.se
Postat av: taip

sjukt kingig bild på thomas

2007-04-28 @ 00:06:01
URL: http://taip.blogg.se
Postat av: linda

charmig bild på thomas...

2007-05-05 @ 22:53:01
URL: http://grundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0