att falla för grupptryck

Vissa börjar röka, andra super sig själva under bordet. Men Louise börjar blogga. För om det nu är som Bira säger, att blogg.se är det nya lunar, så måste jag vara svag och falla för grupptrycket. Hänger ju inte på lunar längre så jag måste ju hänga nånstans. Jag tror jag e den sista som signar upp nu.

Challan sa för typ en vecka sen att "Nu har Pillan också skaffat blogg, ska inte du det också?" Jag svarade "näää, vad skulle jag skriva om? Mitt liv är ju bara AGs och mina pojkar. Ska jag skriva om behind the scenes på AGs eller tips om hur man blir årets tränare eller?" Jaa det tyckte hon. SÅ! nu sitter jag här.

Hermie fick gissa på vilken färg jag skulle ha på min blogg, han svarade att jag kändes som en blå eller grön tjej. men icke! Jag är en rooosa.

Men! Nu till det man egentligen måste ha med på sin blogg. Hur jag spenderat min dag. Spännande!
Först åt jag tre korv med bröd till frukost haha. (På jobb kallar Yvonne mig korvlisa. ) Sedan gick jag på stan med Jesper och han visade sin shopoholic sida. =) Så härligt väder för att strosa runt där! Efter det så åkte jag till mitt älskade AG och köpte fika till mina pojkar.

Baldershage var nästa stopp, där vi skulle ha säsongsavslutning med brännboll. Där tog jag nog rekord i att skratta. Jag upptäckte också att min uppgift i var o va brännare för jag e en hejare på att fånga men suger på att kasta rakt och avgöra hur hårt haha. Mitt lag kammade hem segern såklart och sedan fikade vi.

           

Kommentarer
Postat av: taip

haha woohoo, välkommen! =)

2007-04-25 @ 22:00:08
URL: http://taip.blogg.se
Postat av: biiran

yeah me like bloggare! :) welcome!

2007-04-27 @ 07:11:40
Postat av: Sara

Bra däääär louise!!

2007-04-27 @ 09:20:31
Postat av: Elín

Yeah :) Faen vad trevligt!

2007-04-29 @ 04:35:47
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0