sämstsämstsämst

ja, det är jag nog. nä, dahlan är sämre än mig. på att uppdatera asså. jag skyller på min släng av svininfluensan jag haft. (enligt pappa) "ja, du har ju varit i usa" stress-sjukan (enligt mamma) och något oförklarligt enligt mig själv. feber med feberyra, spya, illamåeende. ja nu är jag iaf typ frisk. mår lite illa men de e nog faktiskt värmeslag.

men! imorron bär det av 6.45 rullar bilen från lund. jag har packat nästan klart. nu ska jag bara diska och städa lite för jag vill komma hem till en städad lägenhet hade jag tänkt.

ett paket från HM har kommit. skulle köra och hämta det innan i en tobaksaffär här nearby. cloosed! 18.30 stängde dom. sjukt jävla illa. dom är både ATG och sv spel ombud osså stänger dom 18.30. då har ju typ inga spelstopp varit. bara lotto på onsdagar. och keno alla dagar men allt det andra då? sjukt knasigt. undra om man ens får det. ja, de får man kanske. jag är mest bitter för jag ville ha min bikini i paketet.

avslutar med min favvolåt i sånna här flygplanstider. kreta here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0