rest in peace

home sweet home. ja, lite. eftersom jag fick ruskiga soleksem så var det inte så ball att sola. men allt annat var top notch. utom kvällen jag låg och spydde på en av uteklubbarna som spelade sommartider hejhej.
jobb på månda. 7-18. sådäär det asså. men jag har svårt att säga nej ibland.
 
en fågeljävel har skitit mitt på min framruta på bilen så jag körde till jobb för att spela på hästarna. blev en andel och en harryboy. nån borde väl ge nån utdelning kan jag tycka. dock var det inget roligt besök på cg. pia berätta att min kära irene gått bort. precis som jag kände på mig. lite i trans gick jag ut till bilen, körde lite off hem till pollux och såfort jag kom innanför dörren brast det totalt. why oh why? sjukt orättvist. alla bara dör. jag tyckte så mycke om henne. lite töntigt kan många tycka att jag gråter floder för en förståndshandikappad kund som var tredje gång skällde ut mig. men hon och jag hade något. kommer aldrig glömma när hon kom fram till mig och sa "vet du louise, jag tycker om dig" det värmde på nått knasigt sätt. också den gången hon förklarade för mig varför jag inte hade boooyfriend och hon hade två med: "jamen jag är ju snygg"

känner mig sjukt nere och lite sådär domnad som man känner när någon går bort.
undra vem som tar hand om hennes älskade katt måns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0