respons

thank you folks =) guuud va mysigt för dom att det är så.. bobby och stina-lee asså haha

finns det någon lag på att jag inte kan neka en kund service? dont know ,men idag sa jag i ett hett ögonblick att jag visst kunde neka en kund det "jag bestämmer vems tur det är. hur ska du ha det? lugna ner dig eller så hjälper jag dig inte." jävla z-jävel. tror han äger världen. men inte inne på cg. det är min värld, som jag äger. "jag ska ringa din chef" ja göör du det och hälsa så gott från mig. ja, jag säger så det. detta jobbet kommer bli min död. snart får jag väl nåt hårt i huvet när jag går ut från lagret så det slocknar.


va så arg så jag kokade så jag belöna mig själv med mcd innan. kassörskan var ny och osäker men ska ha en eloge för att hon lurade på mig plusmeny. hon gjorde preciis rätt efter hur säljare ska fråga. och jag som använder tekniken själv hör mig själv säga "jatack!" haha ja de va bra av henne. men det var ett rosa glas, sjukt bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0