moodkiller

ush! världen är allt bra orättvis. dont get me wrong, jag är lyckligare än nånsin. men hemska saker händer runt en helatiden. jag är en big believer i karma. men ibland förstår jag inte. fel folk dör alltid. not fair!

en annan sak jag irriterat mig på idag är en familj i stp. den består av mamma och en pappa och sex barn. faast han är bara pappa till senaste ungen. de andra fem har olika dom med. hur sjukt är inte det? sex barn med sex olika män. men det är inte det värsta. hon är stendum i huvet. hon verkar drogad men så är inte fallet, hon har bara luft i huvet. på riktigt. iq-badboll.så kallat "airhead". "uuuhm... ööh.... heej... öööhm..." och har aldrig jobbat i sitt liv. detta är nog inte heller det allra värsta.

hon slår och skriker dumma saker till sina barn. när de är olydiga så får de "innegångsförbud" de får helt enkelt inte komma in i huset på en stund, utan kläder. kvittar om det är vinter. de äldre slår även sina yngre syskon, en tjej släpade sin syster i håret över golvet på CG. hela familjen har livlösa ögon. utom mannen i huset, han verkar mer utvecklingsstörd än korkad. ler fånigt och tänker långsamt. socialen är där titt som tätt, men de säger innan att de ska komma så hon hinner fixa till det så det ser normalt ut.

de handlade av mig i morse och har sedan fått höra historien om dem. familjen airhead. jag kan inte släppa detta. hur kan hon få behålla barnen? och varför får hon fortsätta skaffa barn.. tvångskastrering tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0