lonley, mr lonley

haha no så allvarligt är det inte. men om nån behöver så är jag i nyktert tillstånd idag har jag bestämt. om nån mår dåligt el så. haha men taxilouise är redan bokad typ 19-20 oclock nåt för då ska mormor och morfar hem.

   

congrats min lilla lillasyster! 18 idag. sjukt jävla sjukt. betyder det att jag är gammal? mmhmm. många tycker ju faktiskt att jag ser ut som lillasystern så jag får väl börja ta det som komplimanger nu el? haha men ofta är hon kanske lite mognare än jag. kanske speciellt om man tänker på att jag är besatt av rosa, gosedjur, dockor, älskar disney, prinsessor och att min favorit cd just nu är den brända disneyskivan ...och att jag sitter och lyssnar på britney spears första album just nu.

men tycker jag ändå varit en ganska bra storasyster, fast vi bråkar jämt och ständigt. presentera henne för smink och gick upp tidigare ibland för att fläta eller platta hennes hår innan skolan. och orsakade hennes första fylla med spya.

"- britney, before you go, there's something i want you to have.
- oh, it's beautiful! but wait a minute, isn't this...?
- yeah, yes, it is."
- but i thought the old lady dropped it into the ocean in the end.
- well, baby, i went down and got it for ya.
- aaw, you shouldn't have."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0