kiosk

satte mig och skrev lite om min dag idag men sudda allt för det var absolut inget i den som nog skulle intressera någon det minsta. men just nu glor jag på real housewifes och det är ju helt sjukt att det finns så störda, fula och ytliga människor.

för övrigt har jag börjat läsa stina-lees blogg och jag förstår inte om hon är tillsammans med pappan till bebisen i magen eller inte. nån som läser den?

åh suck! det är absolut inget roligt på tv. ska lägga mig med min bok. sen är nog den slut så måste köpa nån ny. kanske av torey hayden. sjukt bra författare.

blablabla ointressantointressant.


Kommentarer
Postat av: annica

jag följer den slaviskt, och jag tror att hon bor tillsammans med pappan! rätta mig om jag har fel. smack!

2009-07-29 @ 01:04:30
URL: http://annicu.blogg.se/
Postat av: pillan

haha jag frågade grundström om detta nyligen för jag har inte heller fattat. dock läser jag inte den slaviskt så kanske därför jag missat. frågan är, VEM/VAR ÄR PAPPAN?

2009-07-29 @ 11:08:17
Postat av: taip

bobby är pappan & de är han som hon är tillsammans med nu!

2009-07-29 @ 14:02:48
URL: http://taip.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger som till pillan, det måste ju va han som tar fotona!

2009-07-29 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0