kaffestund har guld i mund

sms av linda i morse: "det regnar in på jobb. du är välkommen :)"

jag bryr mig inte sålänge det inte regnar på mig i service. haha. regn åt alla andra! jag jobbar hela helgen. men jag är inte bitter, jag ser det som så att jag slipper jobba nästa helg. vet ni vad som händer då? jo, det är löning för oss knegare. det är det jag slipper. lönhysterin. fast jag gillar ändå när det är busy och folk tycker dom är rika. då kan man lura på dom alla möjliga saker som dom tycker att dom har råd med.

orkar man laga mat idag eller ska jag bege mig ner till avesta? jag är itne sugen på dom.. men jag orkar inte. köttbullar och makaroner? mest av allt nu är jag sugen på en krämig tonfiskpasta som den i thailand. men det är så långt bort. undra va mamma och pappa äter... det var nog den bästa lösningen! ska ringa mamsi nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag jobbar heeela nästa helg, KUL! / linda

2009-07-18 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0