fredag?

hela dagen har jag trott att det är fredag. eller jag har ju vetat att det inte var det men fredagskänslan har funnits där. fast ändå ingen bra känsla. hela dagen har känts så jävla fel. rörigt och feligt. lite så lättirriterad och putt.

tänker sitta här och pluta med underläppen likt en sur bortskämd unge och vänta på att klockan blir 00.00. då får jag önska något plus att jag ska gå in och se min lön. det om nåt borde väl få mig att sluta pluta med underläppen.

jag ser fram emot helgen ändå. ska nog sluta sura. vet ju inte ens vad jag surar för. ryck upp dig jävlamesjävel. tacos imorron osså kalas för janet med billy bob den förste? på lörda, plus fylletaxi el öldrickande. sen sönda ska jag på dejt. en sån där med midda och bio.  <3

ja, det där lät ju sjukt bra! skärp mig!


Kommentarer
Postat av: Danne

Tänk på mig. Jag får inte pengar förrens onsdag!!! :O

2009-07-23 @ 23:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0