9.30-15

oj så trött jag är. ännu en gång somnar jag om på morronen och vaknar en halvtimme innan jag börjar. och lyckas stämpla in 4 min innan fast jag måste köra omvägar nu när bron rivs. skillat.

har ägnat dagen åt att lägga 8706,50 i mynt i rör. dock gör ju maskinen detta åt en men att stå där och byta rör är ett sömnmedel. sedan satte jag och pia igång att frosta av kylen till bagarboden. yesbox! kylen. den har lyckats få sjukt mycket is i sig. hur det nu går till. jag blev helt yr av att hacka is med en tång och svettades. hur ofta svettas man på jobb en tisdag?

sen dammsög jag bagarboden och när jag kom hem diska jag mitt berg av disk och bäddade rent i sängen. nu sitter jag här och har betalat lite räkningar och känner mig som efter att ha sprungit en mil.

sen ikväll ska jag och challis ut och äta. kommer somna in skönt sen. efter jobb kl 2 kommer robin. hoppas jag vaknar av mobilen.

Kommentarer
Postat av: linda

det va inte en dag förtidigt (kylen) braa där!

2009-07-15 @ 00:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0